اصولی برای افزایش رتبه سایت در گوگل

درباره طراحی سایت و محتوا نویسی

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

اصولی برای افزایش رتبه سایت در گوگل

۶ بازديد
با رعایت اصول و تکنیک های خاص رتبه سایت را در گوگل افزایش دهید
افزایش رتبه سایت در گوگل
 
اگر فعالیت های سئو و بهینه سازی وب سایت خود را به کارشناسان ما در تیم راهبرنت بسپارید، مطمئناً پس از مدت کوتاهی چنین پیامی را دریافت خواهید کرد.
 
8- مطالبی را که قبلا در وب سایت منتشر کرده اید به مرور زمان به روز کنید و اطلاعات جدیدی به آن اضافه کنید.
 
به روز رسانی و تغییر مداوم محتوای قدیمی و ارزشمند برای گوگل بسیار مهم است و تاثیر زیادی در رتبه سایت شما دارد. می توانید پست های پربازدید یا محبوب ترین کلمات کلیدی سایت خود را شناسایی کرده و اطلاعات جدیدی به آن اضافه کنید. حتی می توانید تصاویر یا فیلم های جدید را در پست قرار دهید. به روز رسانی مداوم محتوا باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود.
 
9- مطمئن شوید که وب سایت شما از نظر زیرساخت فنی از سرعت قابل قبولی برخوردار است.
 
هر چه سایت سریعتر بارگذاری شود و سرعت آن بیشتر باشد، کاربران بیشتری جذب آن خواهند شد. تحقیقات نشان داده است که اگر بارگذاری صفحه بیش از 3 ثانیه طول بکشد، کاربران صفحه را ترک خواهند کرد. اگر سرعت لود بالا باشد باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود. حتی اگر تمام نکات بالا را رعایت کنید اما سایت شما کند کار می کند، می توان گفت زحمات شما به هدر می رود.
 
نتایجی که اظهار شده
 
رعایت نکات بالا برای افزایش و بالا بردن رتبه سایت در گوگل بسیار آسان است و زحمت زیادی نمی طلبد، تنها نکته این است که ممکن است نتایج آنها در کوتاه مدت قابل مشاهده نباشد. باید صبور باشید و به کار خود ادامه دهید تا در درازمدت نتایج را ببینید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت می توانید با راهبر تماس بگیرید.

انواع دوخت و کوک‌های گلدوزی

در این بخش، انواع دوخت‌هایی که برای گلدوزی لازم دارید، آموزش داده شده است:

1. دوخت گره فرانسوی

گره فرانسوی دوخت تزئینی جالبی است که برای پرکردن درون طرح‌ها، مانند گل‌ها، استفاده می‌شود. اندازۀ این گره‌ها را بنا به دلخواه می‌توانید کوچک یا بزرگ به‌ کار برید. برای برخی از گره‌ها می‌توانید از نخ‌های شش‌رشته‌ای و برای برخی دیگر از نخ‌هایی که رشته‌های کمتری دارند، استفاده کنید. آموزش صفر تا صد زبان فرانسه

برای انجام‌دادن این دوخت، سر سوزن را از زیر پارچه بیرون آورید و به دور آن، چند بار نخ بپیچید. سپس نوک انگشتتان را روی نخ‌های پیچیده‌شده قرار دهید و سوزن را کاملا بیرون آورید و آن را در جایی نزدیک به نقطهٔ شروع، به‌طرف دیگر پارچه فروکنید. هرقدر نخ ضخیم‌تر و تعداد دورهای پیچیده‌شدۀ آن بیشتر باشد، گره فرانسوی‌تان هم بزرگ‌تر می‌شود.فواید و مضرات گل گاوزبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.