دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

بدون استفاده از بک لینک صفحه اصلی گوگل را تسخیر کنید

۷ بازديد
راه هایی برای تسخیر صفحه اصلی گوگل بدون استفاده از بک لینک
1- در محتوای صفحه از کلمات مترادف برای کلمه کلیدی اصلی آن صفحه استفاده کنید
 
LSI مفهومی است که موتورهای جستجو مانند گوگل از آن برای درک معنای محتوای شما و معنای آن استفاده می کنند. زمانی که عبارتی را در گوگل جستجو می کنید، در پایین صفحه، برخی کلمات به صورت پررنگ برای شما نمایش داده می شوند. این کلمات همان کلمات کلیدی LSI هستند.
 
واقعیت این است که محتوا پادشاه است و یک محتوای سبز و مفید می تواند رتبه سئوی شما را افزایش دهد. همچنین توجه داشته باشید که اگر از یک کلمه کلیدی بیش از حد نیاز استفاده شود، گوگل محتوا را در لیست اسپم خود قرار می دهد. برای حل این مشکل بهتر است به جای تکرار مداوم کلمه کلیدی خود از الگوریتم مترادف و متقارن LSI استفاده کنید. در این روش سعی می کنیم از کلمه کلیدی اصلی و معانی آن در مطالب خود استفاده کنیم.
 
2. کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا و رقابت کم را انتخاب کنید
 
استخراج و انتخاب کلمات کلیدی یک فعالیت مهم در زمینه سئو است. وب سایت های زیادی وجود دارند که می توانند مناسب ترین و مرتبط ترین کلمه کلیدی را برای محتوای شما انتخاب کنند. این شامل Google Keyword Planner می شود. این ابزار به شما می گوید چند بار در ماه یک کلمه کلیدی جستجو می شود. همچنین یک کلمه کلیدی مناسب و مرتبط را برای شما پیشنهاد می کند.
 
3- عناوین جذاب و قابل توجه را انتخاب کنید
 
عنوان مقاله یا محتوا نقش بسزایی در جلب توجه کاربران دارد. حتی اگر برای کلمه کلیدی خاصی در صفحه پنجم گوگل باشید، هر چه بیشتر بتوانید توجه کاربرانی که در گوگل جستجو می کنند را به خود جلب کنید و آنها را وادار به کلیک بر روی لینک وبسایت خود کنید، امتیاز شما از گوگل افزایش می یابد. مطمئنا CTR یا نرخ کلیک در سئو بسیار مهم است. اگر CTR سایت شما بالاتر از سایر سایت ها در آن کلمه کلیدی باشد، رتبه سایت شما به تدریج بهبود می یابد و به سمت تسخیر صفحه اول گوگل خواهید رفت. به یاد داشته باشید که کپی کردن مطالب یا عناوین وب سایت های دیگر هرگز به بهبود رتبه سئو شما کمک نمی کند. کمی خلاق باشید تا در آینده نزدیک یکی از رقبای صفحه اصلی گوگل باشید. فراموش نکنید که عنوان مقاله شما باید مختصر و مفید باشد و از اغراق پرهیز کنید.
 
4. در مورد آخرین موضوعات بنویسید
 
فناوری لحظه به لحظه در حال پیشرفت است و برخی از مشتریان شما به دنبال موضوعات جدید یا پرطرفدار در این زمینه در موتورهای جستجو هستند. شما می توانید با تولید محتوای مرتبط با این موضوعات جدید، محتوای مرتبط برای کلمات کلیدی مرتبط در گوگل تولید کنید. رقابت بر روی این کلمات کلیدی در روزهای اولیه کار آسانی است و شما به راحتی می توانید با کسب رتبه خوب در نتایج گوگل، کاربران را به سایت خود هدایت کنید. برای مثال سایت جایگزین در کلمه کلیدی محتوای سبز جایگاه خوبی در صفحه اول گوگل دارد و روزانه تعداد بالایی از کاربران با جستجوی این عبارت وارد سایت جایگزین می شوند.
 
5. کلمات کلیدی Long Tail را برای SEO هدف قرار دهید
 
کلمات کلیدی Long Tail در گوگل سریعتر رشد می کنند. زیرا رقابت کمتری برای این کلمات کلیدی وجود دارد. برخی از شرکت‌ها در جلسات اولیه برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی برای کمپین سئو، بر این باورند که وب‌سایت تجاری آن‌ها باید بر روی اولین کلمه کلیدی آن کسب‌وکار در صفحه اول گوگل قرار گیرد. به عنوان مثال، فرض کنید یک شرکت لوازم خانگی با یک وب سایت تازه تاسیس می خواهد با جستجوی عبارت خرید یخچال پس از چند ماه کمپین سئو سایت شما را در صفحه اول گوگل ببیند.
 
اگر این اتفاق بیفتد، عالی است ... اما سخت است! دلیل سختی آن نیز مشخص است. همه رقبا برای رسیدن به این جایگاه تلاش می کنند و بسیاری از آنها با توجه به فعالیت چندین ساله خود، موقعیت های مناسبی را در گوگل کسب کرده اند. بنابراین رقابت با آنها در ابتدای کمپین سئو منطقی نیست.
 
پس چه باید کرد؟
 
پیشنهاد ما این است که کلمات کلیدی طولانی را هدف قرار دهید. به عنوان مثال با توجه به آمار گوگل و سایت های صفحه اول گوگل، به دست آوردن جایگاه صفحه اول در کلمه کلیدی «فروش اینترنتی لباس مجلسی» راحت تر از «فروش اینترنتی لباس» است. برای انتخاب کلمات کلیدی طولانی مناسب می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. خود جستجوگر پس از تایپ کلمه کلیدی اصلی، کلمات کلیدی مکمل را پیشنهاد می کند. همچنین می توانید از ابزار پیشنهاد گوگل در Keywordtool.io استفاده کنید.
 
6. کلمات کلیدی نزدیک به عبارات جستجو در سئو را هدف قرار دهید
 
با استفاده از ابزار Google Trends می توانید عبارات جستجو را دریافت کنید. با توجه به اینکه این عبارات بسیار قابل جستجو و بالقوه بسیار رقابتی هستند، سرمایه گذاری و تمرکز بر روی این عبارات ممکن است استراتژی مناسبی نباشد. پیشنهاد می کنیم از کلمات کلیدی مترادف، مشابه یا نزدیک به آن عبارات استفاده کنید و روی آنها تمرکز کنید.
در نهایت شما می توانید با http://raahbar.net/ یک طراحی سایت فوق العاده داشته باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.