روش هایی برای افزایش رتبه الکسا

درباره طراحی سایت و محتوا نویسی

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

روش هایی برای افزایش رتبه الکسا

۷ بازديد
روش های موثر برای افزایش رتبه الکسا
1- نصب نوار ابزار
 
ابتدا نوار ابزار الکسا را ​​برای مرورگر وب خود (کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و ...) نصب کنید. پس از آن، حتما وب سایت خود را به عنوان صفحه اصلی خود در آن مرورگر قرار دهید.
 
2- ویجت رتبه الکسا را ​​فعال کنید
 
ویجت رتبه الکسا یکی از افزونه های موجود در وردپرس است. وجود این ویجت در وب سایت باعث می شود حتی کاربرانی که نوار ابزار الکسا را ​​نصب نکرده اند با کلیک بر روی آن رتبه الکسا سایت خود را افزایش دهند. وجود این ویجت رتبه الکسا را ​​به صورت جهشی افزایش می دهد.
 
3- انتشار مطالب مفید و موثر برای جذب مخاطب
 
سعی کنید ایده های نوآورانه و خلاقانه را در وب سایت خود منتشر کنید تا مخاطبان بلندمدت را به روش صحیح جذب کنید. انتشار مطالب تکراری و بی ربط قطعا نتیجه عکس خواهد داشت و کمکی به شما نخواهد کرد. اطلاعات و تجربیاتی که تاکنون در مورد الکسا و سئو کسب کرده اید را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید. همه وب مسترها به دنبال افزایش رتبه الکسا هستند و انتشار چنین مطالبی قطعا ترافیک بیشتری را برای وب سایت شما به همراه خواهد داشت.
 
شما همیشه باید چیزی برای گفتن داشته باشید و وبلاگ شما هرگز نباید ثابت باشد. می‌توانید محتوای قبلی را مرتباً به‌روزرسانی کنید یا در فواصل زمانی کوتاه محتوای جدید منتشر کنید. اگر وبلاگی پر جنب و جوش و به روز داشته باشید، مشتریان همیشگی خود را حفظ خواهید کرد و این در نهایت به افزایش رتبه الکسا کمک می کند.
 
4- کاربران را به استفاده از RSS سایت خود تشویق کنید
 
RSS ابزاری است که به محض ارسال محتوای جدید در وبلاگ به مخاطبان هدف شما اطلاع می دهد. این ابزار باعث افزایش رتبه الکسا می شود.
 
5- استفاده از سایر وب سایت های معروف
 
می توانید در بحث هایی که در تالارهای گفتمان وب سایت های پربازدید برگزار می شود شرکت کنید و نظرات مفیدی را در رابطه با کسب و کار خود ارسال کنید. فقط در پیوند به وب سایت خود زیاده روی نکنید تا به عنوان یک هرزنامه شناخته نشوید. به عنوان مثال می توانید در این انجمن ها لینک وب سایت خود را در پروفایل کاربری خود قرار دهید. دادن نظرات مفید می تواند مخاطبان زیادی را برای شما جذب کند و در نهایت رتبه الکسا را ​​افزایش دهد. همچنین می توانید لینک های تبلیغاتی مناسب را در وب سایت های محبوب قرار دهید.
 
6- بهینه سازی سئو
 
اگر محتوای منتشر شده در وبلاگ شما برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد، در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت. این کار باعث افزایش ترافیک سایت شما و در نهایت افزایش رتبه الکسا می شود. قبلا در مورد سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل بسیار گفته ایم که در این مرحله از کار می تواند برای شما مفید باشد.
 
7- ساخت نوار ابزار اختصاصی الکسا برای مشتریان
 
یکی از راه های مفید برای افزایش رتبه الکسا این است که نوار ابزار وب سایت خود را در الکسا ایجاد کنید و کاربران خود را تشویق به نصب آن کنید. همچنین می توانید لینک این نوار ابزار را در وب سایت خود قرار دهید و لینک شبکه های اجتماعی خود مانند فیس بوک و در را در آن قرار دهید.
 
8- دوستان را تشویق کنید تا در سایت شما در الکسا نظر دهند
 
افزایش تعداد بازدید پروفایل وب سایت شما در سایت الکسا می تواند تاثیر خوبی در افزایش رتبه الکسا داشته باشد. می توانید از مشتریان یا دوستان همیشگی خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند.
با http://raahbar.net/ همراه باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.